aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #7 - Gölge Ateşi ve Kitap Galerisi Macerası

Mayıs 03, 2014
gölge ateşi

O kadar çok uzun zamandır bekliyorum ki şu kitabı, kapı çaldığında ah dedim kargom geldi ama hangi kitabın kargosu? Bugün Ups'yi aramıştım ve yapmış olduğum adres değişikliğinden dolayı anca pazartesi elime ulaşabileceğini söylediler. Öyle bir iç çekip yaaa dedim ki kadın bana bugün için acil ulaştırılması gerekiyor diye bilgilendirme yapabiliriz dedi. Sevindim ama pek bir umudum da yoktu açıkçası. Ve kargoyu teslim alıp üzerinde kitapgalerisi yazısını görünce kocaman bir nefes alıp hızla imzayı attım ve kapıyı adamın suratına kapattım. Sonrası malum evde çığlıklar atarak paketi yırtıyorum.

Bu kadar hızlı gönderim ile ilk defa karşılaşıyorum. Siparişimi verdiğim gibi kargoya verildi ürünüm. Ödeme de her hangi bir sıkıntının olup olmadığını öğrenmek için kitapgalerisini aramıştım ve hiç bir sıkıntı olmadığını hatta şuan kitabın paketlendiğini ve birazdan kargoya verileceğini söylemişlerdi. O an ki tepkim ile karşımda ki kadın da baya bir gülmüştü. Sanırım baya bir heyecanlı bir şekilde sadece yaaaa diyebilmiştim. Sonrasında ise cidden akşam 5 gibi kargo takip numarımı mail ile gönderdiler.

Hemen arkasından UPS'ye bir mail attım. Adresimle ilgili daha önce bir kaç kez sorun ile karşılaştığım için, adresimi daha açık bir şekilde tarif ederek kargo şirketini bilgilendirmek istedim. Ve sonrası malum. Adres değişikliğine rağmen kargom ertesi gün elime ulaştı.

Mutluluğumu azıcık baltayan ufak bir şey oldu. Oda kitabın sırt kısmında sanki kullanılmış gibi bir iz olması. Kitabın kapağı da biraz ayrık bir şekilde duruyordu. Gerçi şuan çokta önemseyecek halde değilim. Senelerin bekleyişi sona erdi artık ve isterse kapağı kopmuş bir şekilde gelsin umurumda olmazdı. Fakat şöyle bir güzel jest yaptı kitapgalerisi. Bu durumu twitter üzerinden bilgilendirme yaptım ve hemen arkasından beni arayarak istersem kitabı geri gönderebileceğimi ve yenisini tekrardan bana gönderebileceklerini söylediler. Bende geri göndermek istemedim. Bir kaç gün daha bekleyecek halim yok çünkü. Onlarda o zaman, eğer bir daha alışveriş yaparsanız size ufak bir hediye yollayabiliriz. Bu şekilde umarım telefi olur dediler. Bende kabul ettim tabii. :) Ve böyle ilgilendikleri için eminim bir kez daha kitapgalerisinden alışveriş yapacağım.

Çok çekinmiştim başta. Güvenememiştim açıkçası siteye ama bu kadar ilgiye ilk defa bu sitede denk geldim. Yani gerçekten memnun kaldım kitapgalerisinden. Sizde alışveriş yapmak isterseniz çekinmeden yapabilirsiniz. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim siteyi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP